Benvingudes nines i nins:
Aquí teniu unes tasques per fer al llarg d'aquesta setmana. A mesura que les tengueu fetes, me les podeu enviar posant: ASSIGNATURA-NOM DE L'ALUMNA/E.
Organitzau-vos de tal manera que faceu un poc cada dia (Estaria bé seguir un poc l'horari de classe)
Esperam veure'ns prest.Una besada forta!!!
LENGUA CASTELLANA
· - Ejercicios:
1, 2, 3, 4, 6, 7 y 8 página 136.
- En esta página que os pongo encontraréis juegos para repasar los conceptos que hemos trabajado a lo largo del curso:
http://www.ceipjuanherreraalcausa.es/Recursosdidacticos/QUINTO/datos/01_Lengua/datos/rdi/menu_general.htmLLENGUA CATALANA
· - Escriu
i dibuixa un còmic on expliquis una història divertida. Per fer-lo et pot servir
mirar la pàgines de la lectura i la pàgina 128 del llibre.
· - El
còmic ha de tenir com a mínim 5 vinyetes.
· - Alerta
amb la presentació i les faltes d’ortografia.
· - Per si
vos fa ganes escoltar Rondalles Mallorquines aquí vos deix un enllaç:
https://www.youtube.com/channel/UCxV5IaZyaAzifPdt0E9HI-AMATEMÀTIQUES
- Aquí teniu un enllaç amb la tasca:
https://drive.google.com/open?id=1MYxAujNel9S6mcNs6WdiEux0Iq6LDV38
- En aquesta pàgina que vos pos podeu trobar jocs per repassar els conceptes treballats al llarg del curs:
http://www.ceipjuanherreraalcausa.es/Recursosdidacticos/QUINTO/datos/03_Mates/Programa/mates_rdi.htm
ENGLISH
https://drive.google.com/file/d/1IPdQWyvHt9iEaJFG1xfQ6no7sJNLwtxl/view?usp=sharing
CIÈNCIES SOCIALS
· - Exercici
3 pàgina 11.
· - Exercici
2 i 4 pàgina 13.
· - Exercici
1 i 3 pàgina 15.
- Exercici 2 i 3 pàgina 20.CIÈNCIES NATURALS
· - Contestar aquestes preguntes al quadern
(el que compartiu amb religió) (Les respostes les trobareu al projecte)
· 8. Què és el mutualisme?
· 9. Posa un exemple de la relació de
mutualisme.
· 10. Explica què és el parasitisme.
· 11. Posa un exemple de parasitisme.
· 12. Què és el comensalisme?
· 13. Posa un exemple de comensalisme.
· 14. Defineix competència.
15. Posa un exemple de la relació de competència.MÚSICA
- - Aquí teniu una cançó per cantar amb acompanyament corporal. Té diferents canvis de tempos. Si ho voleu posar més lent, ja sabeu que podeu anar a la rodeta i baixar la velocitat. També podeu aturar la cançó per practicar l’acompanyament i quan ja el teniu après, la tornau a amollar. https://www.youtube.com/watch?v=zkgYMgMN9_U
- - Ara, una cançó ben coneguda per a practicar amb flauta. https://www.youtube.com/watch?v=evoWmBPR1_4 i també si la voleu cantarhttps://www.youtube.com/watch?v=3AGvZF5w6fQ.
- - Teniu ganes de ballar?https://www.youtube.com/watch?v=WSdC3IoYdYA&list=PLThwJ0UQ--609GitErpOYVNAgpWZjA-Er&index=6
- - Per cert, si no heu vist la peli de Mary Poppins, és una bona opció per a aquests dies d’estar per casa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.