Bones nines, nins i famílies.
Anam a començar la tercera setmana del tercer trimestre, amb novetats en quant a la tasca.
Les noves normes de Conselleria ens fan canviar un poc la nostra manera de funcionar. Fins ara només teníem en compte si les tasques eren entregades o no, però a partir d'ara tendrem en compte altres valoracions:
Entregada/ No entregada.
A temps (que inclou des de dilluns fins diumenge) / Fora de temps.
Si la tasca s'envia completa / incompleta.
Bona presentació/ Mala presentació.
Recordau-vos que per enviar la tasca, ho heu de fer en correus separats per
assignatures, això és cada assignatura en un correu. Així ens ajuda a dur un
millor registre de les tasques enviades. També ens ajuda que envieu el correu
així com anau acabant la feina i no esperar al final de setmana. Pensau a
posar: ASSIGNATURA-NOM DE L'ALUMNE/A. Moltes gràcies per la vostra
col·laboració!!!
Vos heu d'organtitzar de tal manera que faceu un poc de feina cada dia (intentau seguir un poc l'horari de classe)
Molts d'ànims!! Una besada forta!!
NATURALS:
Aquí teniu un video on vos explic les activitats que heu de fer i com les heu de realitzar del vostre projecte:
LENGUA:
1- En este enlace encontraréis un repaso del verbo y unas actividades:
https://drive.google.com/file/d/1kqDK-NmHpIus1eu2YceMlNN9ibYGOgCy/view?usp=sharing
2- Ir al libro digital de Anaya. (MIRAR MANUAL LIBRO DIGITAL ANAYA EXPLICADO EN EL BLOG)
Entrar en la Unidad 9.
Tenéis que ir a las páginas 142 y 143.
Leer y escuchar la lectura de la Unidad (Poemitas divertidos).
Después realizar las actividades de comprensión lectora de la página 143 en el cuaderno.
RELIGIÓ:
En aquest enllaç trobareu activitats del tema 5:
https://drive.google.com/file/d/1x12GHqtGBak3Yq9XW0T9_oGIq-QViKV8/view?usp=sharing
MATEMÀTIQUES:
Enllaç on hi ha activitats de repàs del tema 1 i operacions:
https://drive.google.com/file/d/1hI4JuzuIUrIgEYZS7N6oMQ4i0rkf1yA3/view?usp=sharing
SOCIALS:
Video explicatiu de les pàgines 22 i 23 del llibre:
Després de veure el video i llegir les pàgines 22 i 23 del llibre, has de contestar aquestes preguntes al quadern:
1. Què és un mapa?
2. Enumera els elements d'un mapa.
3. Què indica el títol o nom?
4. Què indiquen les marques d'orientació?
5. Què indica l'escala?
6. Què són els signes convencionals?
7. Què és la llegenda?
8. Què és la toponímia?
9. Anomena els diferents tipus de mapes.
CATALÀ:
Anau al llibre digital d'Anaya. (MIRAR MANUAL LLIBRE DIGITAL ANAYA EXPLICAT AL BLOG)
Entrau a la Unitat 9.
Heu d'anar a les pàgines 132-133 i llegir la lectura de la Unitat (La lloca i els pollets)
Després heu de fer les activitats 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 de la pàgina 134 al quadern.
ANGLÈS:
https://drive.google.com/file/d/1yrvl7L0mm_alXNJkPi6HUzZ8arIQXpO9/view?usp=sharing
MÚSICA
Aquesta setmana vos propòs una activitat que es diu "7 paraules per a 7 músiques".És una activitat d'audició creativa centrada en l'escolta emocional i en la qual heu de descriure les sensacions que vos produeixen les diferents músiques expressant i sintetitzant aquestes sensacions amb una sola paraula. Quin tipus de paraula? Un adjectiu, haureu d'escriure un adjectiu que vos suggereixi cada un dels 7 fragments musicals que hi ha enllaçats.
Esper que gaudiu de l'activitat!!! En tenir les set paraules, fés un cartell xulo posant les 7 paraules i m'envies una foto!
Àudios
E.F
Aquells que no heu entregat el vídeo amb el ball, aquesta és la darrera setmana. Ànims i a ballar!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.